Սեպտեմբեր-դեկտեմբերյան հաշվետվություն

15665400_1414213675269064_2526797460968143269_n
Սովորողի ուսումնական գործունեության կազմակերպում
  • կազմակերպել  եմ սովորողների մասնակցությունը կրթահամալիրի օրացույցով որոշված միջոցառումներին
  • վերահսկել եմ սովորողների ուշացումները և բացակայությունները, անհրաժեշտության դեպքում կապվել սովորողի ծնողի հետ
  • կազմակերպել եմ դասամիջոցները, հետևել սովորողների կարգապահությանը
  • հետևել և մասնակցել եմ սովորողների բլոգավարությանը, դրա հետ կապված ամենօրյա անհատական աշխատանք կատարել սովորողների հետ
  • աշխատել եմ ներառական կրթության ծրագրով սովորողների հետ (ներառել եմ միջոցառումներին, ուղեկցել դասասենյակներ, կազմակերպել ընդմիջումները, համագործակցել հատուկ մանկավարժի, ծնողի հետ)
  • երկարացված օրվա կազմակերպում (ընդմիջման կազմակերպում, ենթակայքում էջի սպասարկում, հաշվառում)
Ուսումնական նախագծեր
Կրթահամալիրյան ծես. Սեբաստացու օրեր
Շաբաթական 4 դասաժամ «տեխնոլոգիա» առարկայի դասավանդում
Այլ աշխտանքներ

 

Оставьте комментарий